Adatkezelési tájékoztató
Kedves Felhasználónk!
Az alábbiakban megkíséreljük tömören, érthetően összefoglalni azokat a legfontosabb tudnivalókat, melyek az általunk működetetett onlinre rendelésekhez alkalmas sulifoto.hpix.hu rendelőfelület webes szolgáltatás használata során Ön által megadott személyes adatok felhasználásával kapcsolatos. A részletes, jogilag is korrekt módon megfogalmazott szabályzatot az Adatvédelmi és Adatkezelési Szabályzat című anyagban találhatja meg.
1. Miért kérünk Öntől adatokat?
Hogy az Ön által feladott megrendeléseket valóban Önnek adjuk át, esetleg – ha úgy óhajtja – az Ön címére szállítsuk ki, hogy az érvényes törvényeknek megfelelő áfás számlát tudjunk kiállítani, szükségünk van nevére és címére. Telefonszámát azért kérjük el, hogy amennyiben a megrendelt termékek készítése során valamilyen problémába ütközünk (pl. egy képből objektív okok miatt a megrendelt termék nem, vagy nem megfelelő minőségben készíthető el), akkor a lehető leggyorsabban, legközvetlenebbül tudjuk a kérdéseket tisztázni Önnel. Szintén emailben, telefonon vagy SMS üzenetben tudjuk Önt értesíteni rendelt termékeinek elkészültéről vagy ilyen módon emlékeztetnénk Önt akkor, ha az elkészített termékekért ésszerű időben nem jelentkezne.
Amennyiben Ön saját elhatározásából csatlakozik valamely partnerprogramunkhoz, úgy ezzel ahhoz is hozzájárulását adja, hogy a csatlakozás során megadott email címre időről időre olyan üzeneteket küldjünk, melyben a szolgáltatásainkkal kapcsolatos, az Ön érdeklődésére igényt tartható információkat fogalmazunk meg.
Személyes adatnak minősülnek ezek mellett azok a fényképek is, melyeket Ön a rendelése során hozzánk elküld – ezekre nyilván azért van szükségünk, hogy a megrendelt papírképeket, egyéb fotós termékeket el tudjuk készíteni.
2. Milyen adatokat kérünk el Öntől?
Mint az az előző bekezdésből is kiderül, az Ön nevére, kézbesítési és számlázási címére, email címére és telefonszámára volna szükségünk hogy az Ön megrendelése mindenféle akadály nélkül eljutton Önhöz.
Ezek mellett azok a számítástechnikai rendszerek, amiken az általunk működetetett szolgáltatások futnak, előfordulhat, hogy különféle analítikai, statisztikai célokból rögzítik IP címét (számítógépének internetes címét), bejelentkezésének idejét, helyét – de ezeket az adatokat mi nem vesszük át és semmiképpen sem kapcsoljuk össze az Ön által megadott személyes adatokkal.
Természetesen az Ön által megadott adatokat mi semmilyen módon nem ellenőrizzük. Így ha bármi ok miatt nem óhajtja számunkra valós nevét, vagy pl. telefonszámát megadni, úgy ezt természetesen megteheti – nyilván egy ilyen adatmegadással Ön lemond olyan lehetőségekről, szolgáltatásainkról, melyek teljesítéséhez elengedhetetlen lenne, hogy Önt pontosan meg tudjuk szólítani.
3. Hogyan bánunk személyes adataival?
Szolgáltatásaink felépítése és működtetése során nagy gondot fordítottunk/fordítunk arra, hogy – egyebek mellett – az Ön személyes adatait is a lehető legnagyobb, a vonatkozó előírásoknak megfelelő biztonsággal és körültekintéssel kezeljük és ahol szükséges, olyan alvállakozókkal dolgozzunk, akik ilyen tekintetben (is) szintén megbízhatóak. Nagyon ügyelünk arra, hogy annyi és csak annyi információt rögzítsünk és tároljunk, ami feltétlenül szükséges a szolgáltatásaink teljesítéséhez, és amikor ezekre már nincs szükség, azokat megfelelően töröljük.
Az Öntől kapott adatokat felhasználás ill. tárolás tekintetében két csoportra oszthatjuk. A regisztrációhoz kapcsolódó adatok között az Ön nevét, címét, telefonszámát és e-mail címét tároljuk – ezeket kódolt, csak a mi programunk által olvasható módon megtartjuk adatbázisunkban mindaddig, amíg Ön nem fordul hozzánk azzal a kéréssel, hogy regisztrációját szeretné megszünetetni. Azzal, hogy ezen adatokat tároljuk, megtakarítjuk azt a munkát, hogy minden egyes alkalommal, mikor újra szeretne tőlünk valamit rendelni, ezeket az információkat újra és újra be kelljen gépelnie.
A másik csoportba az egy konkrét megrendeléshez tartozó adatokat soroljuk. Ezek között találjuk nyilván a megrendeléshez tartozó fotókat, esetleges megjegyzéseit; de a megrendelés-adatcsomagba bemásolódnak a megrendelő regisztrációs adatai is. Ezt a megrendeléshez kapcsolódó adatcsomagot nem tároljuk hosszasan, a rendelés teljesítését követően legkésőbb 60 nap múlva megbízható, vissza nem állítható módon kitöröljük őket. Azzal, hogy ezt a törlést nem azonnal, a rendelés teljesítése után töröljük ki, módot szeretnénk adni Önnek a rendelés, vagy egyes részeinek megismétlésére (utánrendelésre); de jó szolgálatot tehetnek ezek az adatok akkor is, ha Ön bármi ok miatt nem elégedett az általunk elkészített termékekkel, és együtt tisztázni szeretnénk, mi vezethetett a nem megfelelő eredményhez.
Természetesen Ön kérheti, hogy rendelésének adatait a teljesítés után haladéktalanul töröljük – ezt mi készséggel megtesszük, de ez esetben Ön nyilván lemondott az utánrendelés, vagy az átvett termékekkel kapcsolatos utólagos reklamáció lehetőségéről.
4. Hová fordulhat további információkért, segítségért, vagy ha vonatkozó kérése, megjegyzése lenne?
Leggyorsabb, leghatékonyabb, ha a halaszfoto.ovi [at] gmail.com címre küldött e-mailben fordul hozzánk – e címen bármilyen kérést, kérdést, megjegyzést a lehető leggyorsabban kezelni tudunk.
2024. augusztus 13.
Halász Fotó
Halász Géza ev.
2465 Ráckeresztúr, Akácfa u. 42/2